Ing. Kateřina Pavuková

Bachelor's thesis

Analýza marketingové kampaně ve společnosti FERMAT CZ s.r.o. s využitím telemarketingu k získávání zákazníků a zakázek

An Analysis of marketing campaigns in company FERMAT CZ s.r.o. using telemarketing to reach customers and requirements
Abstract:
Tématem bakalářské práce je představit oblast direct marketingu teoreticky, prezentovat dnešní pojetí, ve kterém je kladen důraz na dialog mezi společností a jejími zákazníky a úsilí o komplexnější přístup. Práce se dále zaměřuje na jeden z nástrojů direct marketingu – telemarketing a jeho obecné charakteristiky. Navazuje praktická část, která prezentuje na konkrétním příkladu průběh marketingové kampaně …more
Abstract:
The theme of this bachelor thesis is to introduce the subject of direct marketing theoretically and present the current viewpoint, where the emphasis is on the dialogue between the company and its customers and the more complex attitude. The thesis also focuses on one of the direct marketing tools - telemarketing and its general characteristics. The practical part that follows presents the concrete …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Petr Váňa
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní