Bc. Kateřina Novotná

Diplomová práce

Segmentace klientely vybrané banky a metody jejího získávání

Clients Segmentation of Chosen Bank and their Methods of Obtaining
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na segmentaci klientely, jako nástroje pro řízení vztahů se zákazníky. Pro zpracování zjištění této skutečnosti je vybrána Česká spořitelna, a.s. První část prezentuje úvod do bankovnictví, od historie až po současnou situaci na bankovním trhu. Druhá část je věnována segmentaci klientely, prolíná se zde teoretický výklad segmentace spolu s praktickým doplněním údajů. Třetí …více
Abstract:
The thesis is fucused on segmentation of clients, for example tools for Customer relationship management. For elaboraion this fact is selected Česká spořitelna, a.s. The first part is about banking, from history of banking to actual situation of banking market. The second part is about segmentation of clients, theory of segmentiton with practical information. The third part is about marketing of banking …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Vanda Hadrabová
  • Oponent: Ing. Zbyněk Kalabis

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance