Segmentace klientely vybrané banky a metody jejího získávání – Bc. Kateřina Novotná
Bc. Kateřina Novotná
Diplomová práce
Segmentace klientely vybrané banky a metody jejího získávání
Clients Segmentation of Chosen Bank and their Methods of Obtaining
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na segmentaci klientely, jako nástroje pro řízení vztahů se zákazníky. Pro zpracování zjištění této skutečnosti je vybrána Česká spořitelna, a.s. První část prezentuje úvod do bankovnictví, od historie až po současnou situaci na bankovním trhu. Druhá část je věnována segmentaci klientely, prolíná se zde teoretický výklad segmentace spolu s praktickým doplněním údajů. Třetí …víceAbstract:
The thesis is fucused on segmentation of clients, for example tools for Customer relationship management. For elaboraion this fact is selected Česká spořitelna, a.s. The first part is about banking, from history of banking to actual situation of banking market. The second part is about segmentation of clients, theory of segmentiton with practical information. The third part is about marketing of banking …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/nfypx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Vanda Hadrabová
- Oponent: Ing. Zbyněk Kalabis
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Systém CRM v malém podniku
Pavel Uher -
Systém CRM v malém podniku
Kristýna Černocká -
Systém CRM v malém podniku
Libor Bulička -
Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku
Filip Němec -
Strategie efektivní péče o zákazníka pomocí CRM
Monika Bobková -
Marketingový mix ve vazbě na řízení péče o zákazníka
Michaela Zorychtová -
Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku
Miroslav Krček