Tereza Neubergová

Bachelor's thesis

Influenceři a online marketing na sociálních sítích

Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje online marketingu, sociálním sítím a influencerům. V teoretické části je popsána marketingová komunikace, nástroje a výhody online marketingu, sociální sítě, influenceři a jejich dělení, influencer marketing, cíle a nástroje influencer marketingu. Obsahem praktické části je průzkum, který má za cíl zjistit, jakým způsobem jsou spotřebitelé ovlivňováni influencery.
Abstract:
This bachelor thesis deals with online marketing, social networks, and influencers. The theoretical part describes marketing communication, tools and benefits of online marketing, social networks, influencers, and their division. Influencer market-ing, its goals, and the tools it uses. The content of the practical part is a survey, which aims to find out how users are affected by influencers.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2022

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty