Bc. Jitka Zahálková

Bakalářská práce

Komplexní propagace produktů a značky ve firmě Baťa

Global promotion of Bata’s brand and products
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá propagací věhlasné značky Baťa od jejích prvopočátků, samotného vzniku a vývoje jednotlivých metod, až po současné praktiky používané v oblasti marketingové vědy. Práce je zároveň zčásti věnována fenoménu Baťa jako takovému, tedy vzniku této značky, jejímu formování a rozšiřování na poli obuvnickém. Součástí práce je historie propagace sahající daleko do minulých let, aby …více
Abstract:
Bachelor´s thesis is devoted to a promotion of famous product mark Baťa from its very beginning. It deals with the early method´s development practices till current used practice in marketing sience. The thesis also deals with the Baťa´s phenomen, the creation of pruduct mark, its formation and spreding over a shoe market. The long history of promotion is also a part of the work. Tomáš Baťa´s sources …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní