Vliv moderních technologií na rozvoj jedince – Bc. Bára Vlková
Bc. Bára Vlková
Bakalářská práce
Vliv moderních technologií na rozvoj jedince
Influence of modern technology on human development
Anotace:
Cílem práce je dokázat skutečnost, že pasivní příjem hotových informací distribuovaných prostřednictvím moderních technologií a propagovaných marketingovými sděleními nerozvíjí všestranně optimálně synaptická spojení mezi jednotlivými mozkovými neurony, které jsou potřebné k optimálnímu rozvoji dítěte předškolního věku.Abstract:
The aim of the thesis is to point out that the passive reception of the information through modern technologies does not develop optimally synaptic synaptic connections between individual neurons necessary for the optimal development of the child.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x6wh6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP
Káčerová Káčerová -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý