Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře – Bc. Jakub Železný
Bc. Jakub Železný
Master's thesis
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
The effectiveness of internet marketing in building the customer loyalty of the real estate agency
Abstract:
Diplomová práce se zabývá porovnáním různých komunikačních marketingových nástrojů při posuzování efektivity realitní praxe. Studuje rovněž zákaznickou loajalitu ve specifickém prostředí realitních služeb. Cílem diplomové práce je ověření, jaký vliv mají zvolené nástroje na rozhodování zákazníků a také jejich loajalitu. Zabývá se tím, jak online komunikace ovlivňuje situaci na realitním trhu a z různých …moreAbstract:
Thesis is concerned of comparison of different communication marketing instruments during assessment of real estate practice effectiveness. It investigates customer loyalty in the specific background of real estate services. The aim of thesis is the verification, what is the influence of chosen instruments on customers´ decisions and their loyalty as well. It is concerned of how the online communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 9. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tt2ai/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 10. 2019
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽELEZNÝ, Jakub. \textit{Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/f0e58u/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Věrnostní program vybrané organizace
Danuše Bradáčová -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Jana Baldová -
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
Marie Balášová -
Věrnostní program značky ZetSet
Pavlína Manová -
Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace
Martina Chumanová -
Věrnostní program jako nástroj pro zefektivnění prodeje
Jiří Hrstka