Bc. Jakub Železný

Master's thesis

Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře

The effectiveness of internet marketing in building the customer loyalty of the real estate agency
Abstract:
Diplomová práce se zabývá porovnáním různých komunikačních marketingových nástrojů při posuzování efektivity realitní praxe. Studuje rovněž zákaznickou loajalitu ve specifickém prostředí realitních služeb. Cílem diplomové práce je ověření, jaký vliv mají zvolené nástroje na rozhodování zákazníků a také jejich loajalitu. Zabývá se tím, jak online komunikace ovlivňuje situaci na realitním trhu a z různých …more
Abstract:
Thesis is concerned of comparison of different communication marketing instruments during assessment of real estate practice effectiveness. It investigates customer loyalty in the specific background of real estate services. The aim of thesis is the verification, what is the influence of chosen instruments on customers´ decisions and their loyalty as well. It is concerned of how the online communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 9. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 10. 2019
  • Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Reader: PhDr. Ladislava Knihová, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance