Bc. Jakub Železný

Diplomová práce

Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře

The effectiveness of internet marketing in building the customer loyalty of the real estate agency
Anotace:
Diplomová práce se zabývá porovnáním různých komunikačních marketingových nástrojů při posuzování efektivity realitní praxe. Studuje rovněž zákaznickou loajalitu ve specifickém prostředí realitních služeb. Cílem diplomové práce je ověření, jaký vliv mají zvolené nástroje na rozhodování zákazníků a také jejich loajalitu. Zabývá se tím, jak online komunikace ovlivňuje situaci na realitním trhu a z různých …více
Abstract:
Thesis is concerned of comparison of different communication marketing instruments during assessment of real estate practice effectiveness. It investigates customer loyalty in the specific background of real estate services. The aim of thesis is the verification, what is the influence of chosen instruments on customers´ decisions and their loyalty as well. It is concerned of how the online communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 10. 2019
  • Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance