Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře – Bc. Jakub Železný
Bc. Jakub Železný
Diplomová práce
Efektivita internetového marketingu při budování zákaznické loajality realitní kanceláře
The effectiveness of internet marketing in building the customer loyalty of the real estate agency
Anotace:
Diplomová práce se zabývá porovnáním různých komunikačních marketingových nástrojů při posuzování efektivity realitní praxe. Studuje rovněž zákaznickou loajalitu ve specifickém prostředí realitních služeb. Cílem diplomové práce je ověření, jaký vliv mají zvolené nástroje na rozhodování zákazníků a také jejich loajalitu. Zabývá se tím, jak online komunikace ovlivňuje situaci na realitním trhu a z různých …víceAbstract:
Thesis is concerned of comparison of different communication marketing instruments during assessment of real estate practice effectiveness. It investigates customer loyalty in the specific background of real estate services. The aim of thesis is the verification, what is the influence of chosen instruments on customers´ decisions and their loyalty as well. It is concerned of how the online communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tt2ai/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 10. 2019
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Věrnostní program vybrané organizace
Danuše Bradáčová -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Jana Baldová -
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
Marie Balášová -
Věrnostní program značky ZetSet
Pavlína Manová -
Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace
Martina Chumanová -
Věrnostní program jako nástroj pro zefektivnění prodeje
Jiří Hrstka