Analýza a strategie Rodinného pivovaru Bernard a.s. na domácím a zahraničních trzích – Lenka Fiřtíková
Lenka Fiřtíková
Diplomová práce
Analýza a strategie Rodinného pivovaru Bernard a.s. na domácím a zahraničních trzích
Analysis and strategy of Bernard Family Brewery on domestic and foreign markets
Anotace:
Diplomová práce popisuje a analyzuje Rodinný pivovar Bernard a.s. na základě dostupných informací o společnosti a dále navrhuje marketingovou strategii založenou na marketingovém mixu. V dalších kapitolách se práce věnuje situační analýze a konkurenci. V poslední části je na základě dotazníkového šetření vytvořena marketingová strategie na prodej Bezlepkového ležáku.Abstract:
Master thesis describes and analyzes Bernard Family Brewery. Analyses are based on concrete information of this company and then suggests marketing strategy according to marketing mix. This thesis includes external factors analyses including analyses of competitors. At the end there is created marketing strategy for sale of product called ,,Bezlepkový ležák" which is suitable for celiacs. This marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58327
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2014
- Vedoucí: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Soňa Gullová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58327
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková