Employer branding of a global company operating in the CR – Kristina Baraćová
Kristina Baraćová
Diplomová práce
Employer branding of a global company operating in the CR
Budování značky zaměstnavatele na příladu globální společnosti působící v ČR
Anotace:
Cílem tote práce je identifikovat a vyhodnotit nástroje pro budování a posilování značky zaměstnavatele (employer brand) ve vnějším trhu práce, a interně mezi zaměstnanci. Dále aplikovat teorii budování značky zaměstnavatele na konkrétním podniku. Teoretická část práce je zaměřena vymezení značky jako takovoé, její teorie a složek, korporátní značky a následně definici a koncept značky zaměstnavatele …víceAbstract:
Ambition of the thesis is to identify and evaluate tools that companies use to build and strengthen its employer brand in the external labour market, and internally among its employees and apply the theory of building employer brand on concrete company. The theoretical part of the thesis focuses defining brand as such, its theory and components moving through corporate brand to definition and concept …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52561
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
- Vedoucí: Zuzana Dvořáková
- Oponent: Zuzana Zajacová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52561
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová