Marketingová komunikace projektu Vítání prváků UTB 2018 – Iveta Valentová
Iveta Valentová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace projektu Vítání prváků UTB 2018
Marketing Communication of the Project Vítání prváků UTB 2018
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací projektu Vítání prváků UTB 2018. Teoretická část práce definuje pojmy event a event marketing, rozebírá model marketingového mixu společně s jeho nástroji a v souvislosti s charakteristikou integrované marketingové komunikace rozebírá také komunikační mix a jeho nástroje. V praktické části jsou poznatky z teoretické části práce aplikovány formou …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the marketing communication of the project Vitani prvaku UTB 2018. The theoretical part defines the terms event and event marketing, and analyses the marketing mix model and its tools. In connection with the characteristics of integrated communication, it also analyses the communication mix and its tools. In the practical part, the findings from theoretical part are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Valentová, Iveta. Marketingová komunikace projektu Vítání prváků UTB 2018. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček