Marek Hradil

Bachelor's thesis

Marketingový plán

Marketing plan
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro konkrétní podnik. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsána struktura marketingového plánu a jeho jednotlivé části jsou zde podrobně rozebrány. V praktické části dochází k aplikaci teoretických poznatků na podnik TISK CENTRUM s.r.o. Je zde provedena analýza prostředí a následně SWOT. Na jejím …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to create a marketing plan for a specific company. The thesis is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part the structure of the marketing plan is described and its individual parts are discussed in detail. In the practical part the theoretical knowledge is applied to the company TISK CENTRUM s.r.o. An analysis of company's environment and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta