Příčiny a důsledky blokování reklam na internetu – Hana Kopsová
Hana Kopsová
Bakalářská práce
Příčiny a důsledky blokování reklam na internetu
The Cause and Consequences of Ad Blocking on Online Marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá trendem blokování reklam v online marketingu, konkrétněji důsledky a příčinami tohoto jevu. Práce představuje blokování reklam v rámci online marketingu a popisuje jeho různé aspekty. Cílem práce je analýza příčin a důsledků blokování reklam na budoucí vývoj online marketingu. Práce obsahuje teoretický úvod do online marketingu a problematiky blokování reklam, zhodnocuje …víceAbstract:
Bachelor’s thesis deals with thw the trend of blocking ads within online marketing and, more concretely, it is focused on the cause and consequences of the phenomenon. The work presents ad blocking within online marketing and its aspects. The aim of this thesis is to analyse the cause and consequences of ad blocking for the future development of online marketing. The thesis is divided into two parts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76989
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76989
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Online marketing prostřednictvím PPC reklamy ve vybrané firmě
Lukáš Štěpánek -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích;
Ondřej Rulf -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová