Hana Kopsová

Bakalářská práce

Příčiny a důsledky blokování reklam na internetu

The Cause and Consequences of Ad Blocking on Online Marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá trendem blokování reklam v online marketingu, konkrétněji důsledky a příčinami tohoto jevu. Práce představuje blokování reklam v rámci online marketingu a popisuje jeho různé aspekty. Cílem práce je analýza příčin a důsledků blokování reklam na budoucí vývoj online marketingu. Práce obsahuje teoretický úvod do online marketingu a problematiky blokování reklam, zhodnocuje …více
Abstract:
Bachelor’s thesis deals with thw the trend of blocking ads within online marketing and, more concretely, it is focused on the cause and consequences of the phenomenon. The work presents ad blocking within online marketing and its aspects. The aim of this thesis is to analyse the cause and consequences of ad blocking for the future development of online marketing. The thesis is divided into two parts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2019
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76989

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management