Specifika komunikačního mixu v integrované marketingové komunikaci v potravinářství – Bc. Andrea Lundáková
Bc. Andrea Lundáková
Diplomová práce
Specifika komunikačního mixu v integrované marketingové komunikaci v potravinářství
The specifics of the communication mix in integrated marketing communications in the food industry
Anotace:
Diplomová práce interpretuje a následovně shrnuje některá specifika komunikačního mixu značky piva Lobkowicz. Zabývá se konkurenčním prostředím a současným pojetím komunikačního mixu v rámci integrované marketingové komunikace (IMK) u komodity pivo. Charakterizuje doporučované marketingové nástroje a techniky pro správné řízení komunikace prémiových značek piva. První kapitola se zabývá produktem a …víceAbstract:
This thesis interprets and summarizes the specifics of the marketing communication mix of the Lobkowicz beer brand. It also deals with the competitive environment and the current concepts of marketing communication mix in integrated marketing communications (IMC) in the beer industry. It characterizes recommended marketing tools and techniques for the proper management of communication for premium …víceKlíčová slova
Integrovaná marketingová komunikace komunikační strategie komunikační mix potravinářství pivovarnictví prémiová značka segmenty zákazníků pivo Lobkowicz on-trade off-trade reklama podpora prodeje vztahy s veřejností integrated marketing communication communication strategy communication mix food-processing industry beer industry premium brand customer segments Lobkowicz beer advertising sales promotion public relations.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xsuvk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček