Bc. Andrea Lundáková

Diplomová práce

Specifika komunikačního mixu v integrované marketingové komunikaci v potravinářství

The specifics of the communication mix in integrated marketing communications in the food industry
Anotace:
Diplomová práce interpretuje a následovně shrnuje některá specifika komunikačního mixu značky piva Lobkowicz. Zabývá se konkurenčním prostředím a současným pojetím komunikačního mixu v rámci integrované marketingové komunikace (IMK) u komodity pivo. Charakterizuje doporučované marketingové nástroje a techniky pro správné řízení komunikace prémiových značek piva. První kapitola se zabývá produktem a …více
Abstract:
This thesis interprets and summarizes the specifics of the marketing communication mix of the Lobkowicz beer brand. It also deals with the competitive environment and the current concepts of marketing communication mix in integrated marketing communications (IMC) in the beer industry. It characterizes recommended marketing tools and techniques for the proper management of communication for premium …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní