Bc. Tereza Müllerová

Master's thesis

Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK

The design and evaluation marketing campaigns using of tools IMC
Abstract:
Předmětem diplomové práce „ Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK‟ je analýza dosavadních komunikačních aktivit společnosti Pražské služby, a.s. a následný návrh nové marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace, která pomůže nejen upevnit pozici firmy na trhu, ale také přispěje ke zvýšení množství vytříděného odpadu. Teoretická východiska pojednávají …more
Abstract:
The subject of the thesis "Design and evaluation of marketing campaign using IMK tools" is an analysis of the existing communication activities of the Prague Service, a.s. And the subsequent design of a new marketing campaign using integrated Marketing Communications tools that will help not only consolidate the company's position on the market, but also contribute to increasing the amount of sorted …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Petra Jílková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní