Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka ve 4. třídách základních škol – Vendula Krejčíková
Vendula Krejčíková
Master's thesis
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka ve 4. třídách základních škol
Methods of critical thinking in teaching Czech in the 4th grade of primary schools
Abstract:
Diplomová práce pojednává o uplatnění metod kritického myšlení ve výuce českého jazyka ve 4. třídách základních škol. V teoretické části srovnává tradiční přístup ve výuce mateřského jazyka vycházející z RVP a program nazvaný Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Popisuje konkrétní metody posilování kritické gramotnosti a zaobírá se jejich uplatněním. V praktické části nabízí přípravy na hodiny mateřského …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 3. 2023
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM7506
Thesis defence
- Date of defence: 12. 5. 2023
- Supervisor: Mgr. Jiří Jelínek, Ph.D.
- Reader: Mgr. Hana Goláňová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KREJČÍKOVÁ, Vendula. \textit{Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka ve 4. třídách základních škol}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2023. Available from: https://theses.cz/id/f7n8rn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 1. 6. 2023 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Theses on a related topic
-
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Petra HADRAVOVÁ -
Návrh metodického materiálu k výuce vybraných témat z genetiky ve výchově ke zdraví
Michal Horký -
Metody čtením a psaním ke kritickému myšlení ve společenskovědním vzdělávání
Nikola ŠKODÁKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
2/6/2023
Kohout, J.
2/6/2023