Bc. Simona Loňková

Diplomová práce

Obsahová analýza reklamních kampaní

Content Analysis of Advertising Campaigns
Anotace:
Diplomová práce zkoumá, jakým způsobem používají české vysoké školy marketingové nástroje. Cílem práce je provést obsahovou analýzu marketingových kampaní a navrhnout soubor pravidel pro jejich tvorbu. Cílem samotné obsahové analýzy je zodpovědět hlavní výzkumné otázky: Jakou komunikační strategii mají vysoké školy, jaké hodnoty obsahují jejich kampaně a zda vykazují kampaně podobný charakter. Obsahová …více
Abstract:
This diploma thesis will examine the ways Czech universities use marketing tools. The purpose of this work is to carry out content analysis of marketing campaigns and to suggest a set of rules for their creation. The aim of the content analysis itself is to answer the research´s main question: what kind of communication strategies do universities use, what values do their campaigns have, and whether …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/ybn2j/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Veronika Braciníková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné