Obsahová analýza reklamních kampaní – Bc. Simona Loňková
Bc. Simona Loňková
Diplomová práce
Obsahová analýza reklamních kampaní
Content Analysis of Advertising Campaigns
Anotace:
Diplomová práce zkoumá, jakým způsobem používají české vysoké školy marketingové nástroje. Cílem práce je provést obsahovou analýzu marketingových kampaní a navrhnout soubor pravidel pro jejich tvorbu. Cílem samotné obsahové analýzy je zodpovědět hlavní výzkumné otázky: Jakou komunikační strategii mají vysoké školy, jaké hodnoty obsahují jejich kampaně a zda vykazují kampaně podobný charakter. Obsahová …víceAbstract:
This diploma thesis will examine the ways Czech universities use marketing tools. The purpose of this work is to carry out content analysis of marketing campaigns and to suggest a set of rules for their creation. The aim of the content analysis itself is to answer the research´s main question: what kind of communication strategies do universities use, what values do their campaigns have, and whether …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ybn2j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Ing. Veronika Braciníková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová