Bc. Simona Loňková
Master's thesis
Obsahová analýza reklamních kampaní
Content Analysis of Advertising Campaigns
Abstract:
Diplomová práce zkoumá, jakým způsobem používají české vysoké školy marketingové nástroje. Cílem práce je provést obsahovou analýzu marketingových kampaní a navrhnout soubor pravidel pro jejich tvorbu. Cílem samotné obsahové analýzy je zodpovědět hlavní výzkumné otázky: Jakou komunikační strategii mají vysoké školy, jaké hodnoty obsahují jejich kampaně a zda vykazují kampaně podobný charakter. Obsahová …moreAbstract:
This diploma thesis will examine the ways Czech universities use marketing tools. The purpose of this work is to carry out content analysis of marketing campaigns and to suggest a set of rules for their creation. The aim of the content analysis itself is to answer the research´s main question: what kind of communication strategies do universities use, what values do their campaigns have, and whether …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/ybn2j/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2020
- Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Reader: Ing. Veronika Braciníková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík