Úloha učitelky při rozvíjení sociálních vztahů v předškolním věku – Pavlína KULTOVÁ
Pavlína KULTOVÁ
Bakalářská práce
Úloha učitelky při rozvíjení sociálních vztahů v předškolním věku
The Role of Teacher in Developing Social Relationships in Preschool Age
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na specifika předškolního období, co děti v tomto věku nejvíce potřebují a především, na vysvětlení pojmu socializace. Je zde uvedeno, jakou roli hraje učitelka mateřské školy při procesu socializace dětí a také, jak může učitelka předškolním dětem se socializací pomoci. V praktické části je uveden nástin několika možných sociálních her a činností, které …víceAbstract:
The theoretical part of the bachelor thesis focuses on specifics of the pre-school age, particularly what are the needs of children in this age. Special attention was placed on explanation of the concept of socialization. Important question is what role the teacher plays in children socialization process and how can the teacher of preschool children help with this process. In practical part are mentioned …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2015
Zveřejnit od: 2. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Alice Strnadlová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KULTOVÁ, Pavlína. Úloha učitelky při rozvíjení sociálních vztahů v předškolním věku. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Obsahová analýza časopisů určených pro předškolní věk s přihlédnutím k požadavkům vzdělávání vymezených v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Tvorba integrovaných tematických plánů pro předškolní vzdělávání s důrazem na pohybovou složku
Petra Lopourová