Tomáš Mysík

Bachelor's thesis

Využití online marketingu malými a středními podniky: případ řemeslných firem v ČR

Usage of online marketing by SMEs: case study of cratsmen enterprises in Czech Republic
Abstract:
Tato práce zkoumá míru digitalizace malých a středních řemeslných firem v ČR. Dále posuzuje, zda faktory jako věk nebo letitá tradice firmy ovlivňují využití a jaké jsou největší překážky digitalizace. Dále se práce soustředí na to, jaké jsou nejpoužívanější digitální kanály, které řemeslné firmy využívají ke komunikaci se svými zákazníky. Na tyto otázky je odpovídáno pomocí analýzy dat z celostátního …more
Abstract:
This study examines rate of digitization of SMEs in Czech Republic. It also examines whether factors, such as age or tradition of companies affect the use od digital marketing tools and what are the biggest obstacles of digitization. Furthermore, the work focuses on what are the most used digital channels, that companies use to communicate with their customers. These questions are answered by analytical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 1. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2021
  • Supervisor: Marek Hudík
  • Reader: Marta Nečadová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83568