Využití online marketingu malými a středními podniky: případ řemeslných firem v ČR – Tomáš Mysík
Tomáš Mysík
Bachelor's thesis
Využití online marketingu malými a středními podniky: případ řemeslných firem v ČR
Usage of online marketing by SMEs: case study of cratsmen enterprises in Czech Republic
Abstract:
Tato práce zkoumá míru digitalizace malých a středních řemeslných firem v ČR. Dále posuzuje, zda faktory jako věk nebo letitá tradice firmy ovlivňují využití a jaké jsou největší překážky digitalizace. Dále se práce soustředí na to, jaké jsou nejpoužívanější digitální kanály, které řemeslné firmy využívají ke komunikaci se svými zákazníky. Na tyto otázky je odpovídáno pomocí analýzy dat z celostátního …moreAbstract:
This study examines rate of digitization of SMEs in Czech Republic. It also examines whether factors, such as age or tradition of companies affect the use od digital marketing tools and what are the biggest obstacles of digitization. Furthermore, the work focuses on what are the most used digital channels, that companies use to communicate with their customers. These questions are answered by analytical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 1. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83568
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2021
- Supervisor: Marek Hudík
- Reader: Marta Nečadová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83568
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Bankovní produkty a služby pro malé a střední podniky
Kristýna Váchová -
Analýza a implementace systému správy obsahu pro malé a střední webové portály
Milan Šůstek -
Výkaz o úplném výsledku dle českých účetních předpisů, IFRS a IFRS pro malé a střední účetní jednotky
Monika Netopilová -
Výběr a implementace open source CRM nástroje pro malé a střední firmy
Jakub Patyla -
Vykazování dlouhodobého hmotného majetku dle ČÚS a IFRS a jejich vliv na finanční řízení a rozhodování
Miroslav Šomek -
Příčiny, prevence a nástroje řešení krize malých a středních podniků: systematická literární rešerše a doporučení pro budoucí výzkum
Aneta Karabcová -
Hodnota a přínos celoživotního učení a vzdělávání v malých a středních podnicích
Jan KOVAČ -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Pavla Zamykalová