Analýza marketingových nástrojů v mezinárodní společnosti – Marika Tkáčová
Marika Tkáčová
Bakalářská práce
Analýza marketingových nástrojů v mezinárodní společnosti
The analysis of marketing tools in international company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým nástroji, které používá mezinárodní společnost Fitclan.sk, jenž se zaměřuje na prodej sportovního a fitness oblečení do fitness center a pro různé jiné sportovní aktivity. Práce vychází z teoretických východisek týkajících se marketingu a mezinárodního marketingu, dále také problematiky marketingového a komunikačního mixu. Na teoretická východiska navazuje …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the marketing tools used by the international company Fitclan.sk, which focuses on the sale of sports and fitness clothing to fitness centers and for various other sports activities. The work is based on theoretical starting points related to marketing and international marketing, as well as the issue of marketing and communication mix. The theoretical starting points …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
- Oponent: Radka Redlichová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program:
Mezinárodní teritoriální studia
Práce na příbuzné téma
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova