Marika Tkáčová

Bakalářská práce

Analýza marketingových nástrojů v mezinárodní společnosti

The analysis of marketing tools in international company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým nástroji, které používá mezinárodní společnost Fitclan.sk, jenž se zaměřuje na prodej sportovního a fitness oblečení do fitness center a pro různé jiné sportovní aktivity. Práce vychází z teoretických východisek týkajících se marketingu a mezinárodního marketingu, dále také problematiky marketingového a komunikačního mixu. Na teoretická východiska navazuje …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the marketing tools used by the international company Fitclan.sk, which focuses on the sale of sports and fitness clothing to fitness centers and for various other sports activities. The work is based on theoretical starting points related to marketing and international marketing, as well as the issue of marketing and communication mix. The theoretical starting points …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2023
  • Vedoucí: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
  • Oponent: Radka Redlichová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií