Bc. Tatyana Grimberg

Master's thesis

Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (projekt pop-up obchodu módní značky)

Specifics of Integrated Marketing Communications in Selected Industries (Pop-up Retail Shop Project for a Fashion Brand)
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem v módní sféře. V teoretické části vysvětlím podstatu marketingu v oblasti módy v rámci tzv. fashion industry (fashion bussinesu). V praktické části se zabývám projektem vybudování úspěšného obchodu módní značky a jeho propagace.
Abstract:
This thesis deals with marketing communications in the fashion industry. In the theoretical part I’m going to explain the essence of marketing in fashion business. In practical part I will create a project of a successful shop for a fashion brand and fashion brand promotion.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní