Bc. Ester Štrochová, DiS.

Master's thesis

Marketingová strategie pro startup zabývající se řízením projektů

Marketing strategy for a startup concerning project management
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro start up projekt, zabývající se řízením projektů. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou obecně charakterizovány jednotlivé pojmy. Jako co je to marketing, marketingové analýzy a marketingový mix, kdy jsou tyto pojmy představeny v teoretické rovině a následně implementovány do praxe. V praktická …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the design of a marketing strategy for a start-up project, dealing with project management. The work is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part generally characterises the individual concepts. Like what is marketing, marketing analysis and marketing mix, where these concepts are introduced on a theoretical level and then implemented in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2020
  • Supervisor: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné