Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně) – Adriana JAROŠOVÁ
Adriana JAROŠOVÁ
Master's thesis
Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně)
Communication strategy of local governments (Communication strategy of the city of Pilsen)
Anotácia:
Diplomová práce se týká komunikačních strategiích územních samospráv. Přináší přehled o možnostech komunikace veřejné správy s občany a její zakotvení v dokumentech, kterými jsou komunikační strategie územních samospráv. V druhé části diplomové práce je blíže přiblížena komunikační strategie města Plzně. Diplomová práce se skládá z osmi kapitol a vychází především z odborné literatury, právních předpisů …viacAbstract:
This diploma thesis deals with communication strategies of local governments. The diploma thesis provides an overview of the possibilities of communication of public administration with citizens and its incorporation in documents, which are communication strategies of local governments. The communication strategy of the city of Pilsen is described in the second part of the thesis. The thesis consists …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: JUDr. Tomáš Louda, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JAROŠOVÁ, Adriana. Komunikační strategie územních samospráv (Komunikační strategie města Plzně). Plzeň, 2019. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta právnická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta právnickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of LawMaster programme / odbor:
Public Administration / Public Administration
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček