Josef Tischler

Bakalářská práce

Vliv influencera na rozhodování a volbu destinace - Intention behaviour gap

The impact of influencer on decision-making and destination choice - intention behavior gap
Anotace:
Bakalářská práce si klade za cíl lépe porozumět pojmům „influencer marketing“ a „intention-behavior gap“ v případě výběru destinace pro dovolenou, prozkoumat vliv influencera na rozhodovací proces a zjistit jaké faktory způsobují vznik mezery mezi prvotním záměrem a skutečným chováním, tedy proč se lidé nakonec rozhodnou cestu do určité destinace nerealizovat, i když to byl jejich původní záměr. Tento …více
Abstract:
The bachelor thesis aims to provide a better understanding of the terms "influencer marketing" and "intention-behavior gap" in the case of holiday destination choice, to examine the impact of the influencer on the decision – making process and to find out what factors cause the formation of the intention-behavior gap, i.e. why people end up making a different decision than they originally intended …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2024
  • Vedoucí: Martin Vaško
  • Oponent: Zdenka Petrů

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91633