Vliv influencera na rozhodování a volbu destinace - Intention behaviour gap – Josef Tischler
Josef Tischler
Bakalářská práce
Vliv influencera na rozhodování a volbu destinace - Intention behaviour gap
The impact of influencer on decision-making and destination choice - intention behavior gap
Anotace:
Bakalářská práce si klade za cíl lépe porozumět pojmům „influencer marketing“ a „intention-behavior gap“ v případě výběru destinace pro dovolenou, prozkoumat vliv influencera na rozhodovací proces a zjistit jaké faktory způsobují vznik mezery mezi prvotním záměrem a skutečným chováním, tedy proč se lidé nakonec rozhodnou cestu do určité destinace nerealizovat, i když to byl jejich původní záměr. Tento …víceAbstract:
The bachelor thesis aims to provide a better understanding of the terms "influencer marketing" and "intention-behavior gap" in the case of holiday destination choice, to examine the impact of the influencer on the decision – making process and to find out what factors cause the formation of the intention-behavior gap, i.e. why people end up making a different decision than they originally intended …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91633
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2024
- Vedoucí: Martin Vaško
- Oponent: Zdenka Petrů
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91633
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Udržitelný cestovní ruch v lázeňském prostředí Luhačovic (ve světle konceptu společenské směny)
Kristýna Hubáčková