Zkušenostní učení a jeho reflexe při projektování vzdělávání – Bc. Roman FRANTA
Bc. Roman FRANTA
Master's thesis
Zkušenostní učení a jeho reflexe při projektování vzdělávání
Experiential learning and its reflection in the design of education
Abstract:
Diplomová práce se věnuje tématu vzdělávání budoucích učitelů a jejich následnému uplatnění tohoto vzdělání v praxi pedagoga. V teoretické části jsou za využití literární rešerše shromážděny informace týkající se dané problematiky. Praktická část diplomové práce se skrze hloubkové rozhovory a kvalitativní výzkum věnuje mapování zkušenostního učení, připravenosti učitelů na výkon povolání a následně …moreAbstract:
The thesis is focused on the topic of education of future teachers and their further application of this education in teaching practice. In the theoretical part, information related to the issue is collected using a literature research. The practical part of the thesis, through in-depth interviews and qualitative research, is dealing with the mapping of experiential learning, teachers' readiness for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Filip Hlavinka, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FRANTA, Roman. Zkušenostní učení a jeho reflexe při projektování vzdělávání. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Andragogy / Andragogy
Theses on a related topic
-
Interkulturní kompetence sociálních pracovníků z Člověka v Tísni v práci s romskou menšinou v sociálně vyloučených lokalitách v Přerově
Filip Jura -
Komunikace jako klíčová kompetence lektora ve firemním vzdělávání
Martin DOLEŽAL -
Komunikační kompetence a její rozvoj v rámci vnitrofiremní komunikace
Aneta Ševčíková -
Rozvoj komunikace u dítěte se sluchovým postižením v běžné mateřské škole
Lucie Králová -
Interkulturní kompetence humanitárních pracovnic na Blízkém východě
Filip JURA -
Online podpora předmětu Didaktika ICT
David KRČMÁŘ -
Didaktika smyčcového kvarteta
Štěpán Ježek -
METODIKA A DIDAKTIKA ZÁKLADŮ SNOWBOARDINGU
Jakub MAJOR
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights