Osobnostní a sociální výchova v rukou učitelů základních škol – Mgr. Milan Smutný
Mgr. Milan Smutný
Bakalářská práce
Osobnostní a sociální výchova v rukou učitelů základních škol
Personal and social education in hands of primary schools teachers
Anotace:
Bakalářská práce Osobnostní a sociální výchova v rukou učitelů základních škol se věnuje osobnostní a sociální výchově z pohledu učitelů základních škol. Spojuje jednotlivé teoretické a historické východiska, myšlenky a koncepty osobností, které významně ovlivnily rozvoj osobnostní a sociální výchovy v České republice. Výzkumná část popisuje realizované kvalitativní výzkumy. První výzkum realizovaný …víceAbstract:
The bachelor thesis called “Personal and social education in hands of primary schools teachers” is focused on personal and social education in the perspective of teachers in elementary schools. This thesis connects certain theoretical and historical thoughts and concepts of types of personalities which had a great influence on the development of the social and personal education in Czech Republic. …víceKlíčová slova
Osobnostní a sociální výchova (OSV) klima třídy základní škola učitel rámcový vzdělávací program výchova a vzdělávání interpretativní fenomenologická analýza (IPA) Personal and social education (PSE) class climate elementary school teacher Framework Education Programme for Elementary Education upbringing and education interpretative phenomenological analysis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yhj73/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. Petr Soják, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a volný čas
Práce na příbuzné téma
-
Le français comme la deuxième langue étrangère dans le Programme cadre d'éducation et dans le Programme scolaire d'éducation
Veronika Svobodová -
Analýza terapeutických (prožitkových) deníků: interpretativní fenomenologická analýza
Kamila Vítkovičová -
Zážitek se samoléčbou u žen, které mají zkušenost s anorexií či bulimií: Interpretativní fenomenologická analýza
Lucie Mauler -
Interpretativní fenomenologická analýza zkušenosti rodičů se sdělením diagnózy PAS dítěti
Kateřina Műllerová -
Spiritualita po propuštění z vězení: interpretativní fenomenologická analýza
Hana Svobodová -
Zkušenost žen s návratem z humanitárních misí: interpretativní fenomenologická analýza
Dita Hádková -
Zkušenost pedofilů s procesem coming outu: Interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna Janů -
Životní zkušenosti mladých pacientů po ischemické CMP: interpretativní fenomenologická analýza
Kristýna ŠOBROVÁ