Mgr. et Mgr. Robin Horák

Advanced ('rigorózní') thesis

Blended learning ve výuce žáků s SPU

Blended learning in education of pupils with learning disabilities
Abstract:
Rigorózní práce poskytuje teoretický základ týkající se vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení a využívání ICT a blended learningu ve vzdělávání. Výzkumná část práce mapuje využívání ICT. Rigorózní práce je rozdělena na tři kapitoly, z nichž první dvě jsou teoretické a třetí výzkumná. První kapitola se zabývá vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení, obecně popisuje specifické poruchy …more
Abstract:
The thesis provides a theoretical basis related to education of pupils with specific learning disabilities and use of ICT and blended learning in education. The research part of the work explores the current use of ICT at elementary schools. The thesis is divided into three chapters – the first two are theoretical and the third is the research. The first chapter deals with the education of students …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 3. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 4. 2017
  • Reader: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., doc. PhDr. Jaroslav Kysučan, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta