Analýza CRM systému společnosti Axios – Irena Pauknerová
Irena Pauknerová
Bachelor's thesis
Analýza CRM systému společnosti Axios
Anotácia:
CRM je zkratka pro Customer Relationship Management, který se do českého jazyka překládá jako Řízení vztahů se zákazníky. Bakalářská práce ve své teoretické části popisuje prospěšnost CRM koncepcí v dnešní společnosti. Přibližuje fungování CRM a současné náhledy na péči o zákazníky, jak je popisují úspěšní poradci pro tuto problematiku ve svých knihách. Vyzdvihuje význam informace a jejího správného …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 12. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55155
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2016
- Vedúci: Stanislav Horný
- Oponent: Hana Slámová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55155
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Podnikové informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane