Bc. Karolína LANGMAJEROVÁ
Master's thesis
Interní personální marketing
Internal personnel marketing
Abstract:
Diplomová práce se věnuje internímu personálnímu marketingu ve vybrané společnosti. Cílem práce je zhodnocení interního personálního marketingu ve vybrané společnosti a následné doporučení zlepšovacích návrhů. Teoretická část práce definuje základní pojmy vztahující se k dané problematice. Praktická část zahrnuje charakteristiku společnosti Konplan s.r.o. a analýzu jejího interního personálního marketingu …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on internal personnel marketing in a selected company. The aim of the thesis is to evaluate internal personnel marketing in the company and subsequently recommend improvement proposals. The theoretical part of the thesis defines basic concepts related to the given issue. The practical part includes a characterization of the company Konplan s.r.o. and an analysis of its internal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LANGMAJEROVÁ, Karolína. Interní personální marketing. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová