Aristarkh Avdeyev
Bakalářská práce
Secrets of Communication
Secrets of Communication
Abstract:
Abstracts In the contemporary world of advanced technologies and empowered consumers businesses face the problem of effective marketing communication with their target audience to increase the retention and enhance brands. In light of this, the thesis aims at investigating how marketing communication can be used most effectively by business under the circumstances of constantly developing technologies …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hsyq7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2018
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri