Ivana PETŘÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Direct marketing a jeho využití u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a. s.

Direct marketing and his function in the company MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá direct marketingem a jeho jednotlivými prvky, které jsou využity pro získání konkrétních zákaznických skupin v projektu SMS INFO u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. Cílem projektu je nabídnout zákazníkům důležité informace týkající se například havárií a odstávek vody. Pomocí direct marketingových nástrojů jsou vybrané skupiny osloveny k registraci do služby SMS …more
Abstract:
The main subject of this thesis is the Direct Marketing and its particular elements. These elements are used in order to classify the customer groups for the project SMS IFO at the company MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, LLC. The main goal of the project is to offer the customers the possibility of being informed about water cuts and breakdowns. Selected groups are asked to register in the SMS INFO service by …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2009
Identifier: 13444

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 1. 2010

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PETŘÍKOVÁ, Ivana. Direct marketing a jeho využití u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a. s.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 12. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.