Direct marketing a jeho využití u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a. s. – Ivana PETŘÍKOVÁ
Ivana PETŘÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Direct marketing a jeho využití u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a. s.
Direct marketing and his function in the company MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá direct marketingem a jeho jednotlivými prvky, které jsou využity pro získání konkrétních zákaznických skupin v projektu SMS INFO u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. Cílem projektu je nabídnout zákazníkům důležité informace týkající se například havárií a odstávek vody. Pomocí direct marketingových nástrojů jsou vybrané skupiny osloveny k registraci do služby SMS …moreAbstract:
The main subject of this thesis is the Direct Marketing and its particular elements. These elements are used in order to classify the customer groups for the project SMS IFO at the company MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, LLC. The main goal of the project is to offer the customers the possibility of being informed about water cuts and breakdowns. Selected groups are asked to register in the SMS INFO service by …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2009
Identifier:
13444
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PETŘÍKOVÁ, Ivana. \textit{Direct marketing a jeho využití u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a. s.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/fhgm78/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PETŘÍKOVÁ, Ivana. Direct marketing a jeho využití u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a. s.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 12. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Jan Králík -
Telemarketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Patrik Juránek -
Direct marketingová komunikace (na příkladu vybrané firmy)
Kateřina Burianová -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Social, legal and ethical problems of the Direct Marketing
Sugandha Tikoo -
Direct Marketing Communication at SEAL Communication Company
Kamilla Dóra Wachtler