Bc. Martin LUKAČKO
Diplomová práce
Propagace sociálních služeb
Promotion of social services
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá propagací sociálních služeb. Cílem práce bylo zjistit jakým způsobem se širší veřejnost dozvídá informace o sociálních službách. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byly definované všechny pojmy na základě odborné literatury. V praktické části byl vyhotoven kvantitativní výzkum. Výsledná data přibližují jakým způsobem se respondenti …víceAbstract:
This thesis deals with the promotion of social services. The aim of the thesis was to find out how the general public learns information about social services. The thesis is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part all the terms were defined based on the literature. In the practical part, quantitative research was done. The resulting data approximate how respondents in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Věra Malík Holasová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LUKAČKO, Martin. Propagace sociálních služeb. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta sociálních studií
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta sociálních studiíOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková -
Sociální marketing v neziskových organizacích poskytujících služby sociální prevence v Plzeňském kraji
Vendula ČUBOVÁ -
Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách
Monika Kopečná -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách
Monika Kopečná -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk -
Sociální marketing
Tim Kutil -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal