Bc. Martin LUKAČKO
Master's thesis
Propagace sociálních služeb
Promotion of social services
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá propagací sociálních služeb. Cílem práce bylo zjistit jakým způsobem se širší veřejnost dozvídá informace o sociálních službách. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části byly definované všechny pojmy na základě odborné literatury. V praktické části byl vyhotoven kvantitativní výzkum. Výsledná data přibližují jakým způsobem se respondenti …moreAbstract:
This thesis deals with the promotion of social services. The aim of the thesis was to find out how the general public learns information about social services. The thesis is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part all the terms were defined based on the literature. In the practical part, quantitative research was done. The resulting data approximate how respondents in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 8. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Věra Malík Holasová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LUKAČKO, Martin. Propagace sociálních služeb. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta sociálních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta sociálních studiíUniversity of Ostrava
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Social Policy and Social Work / Social Work
Theses on a related topic
-
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk -
Sociální marketing v neziskových organizacích poskytujících služby sociální prevence v Plzeňském kraji
Vendula ČUBOVÁ -
Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách
Monika Kopečná -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Sociální marketing jako nástroj získávání dobrovolníků v sociálních službách
Monika Kopečná -
Sociální marketing
Tim Kutil -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal