Analýza marketingové komunikace firmy HEVOS interier, s. r. o. – Petra INDROVÁ
Petra INDROVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace firmy HEVOS interier, s. r. o.
The analysis of marketing communication of the HEVOS interier, s. r. o.
Anotácia:
Tato bakalářská práce je analýzou marketingové komunikace firmy HEVOS interier, s. r. o., malého podniku, který je specializovaný na výrobu kuchyní. Teoretická část je vypracovaná na základě dostupné literatury o marketingu a marketingové komunikaci. Praktická část obsahuje analýzu jednotlivých komunikačních prostředků a marketingový výzkum z oblasti marketingové komunikace. Na základě provedené analýzy …viacAbstract:
This thesis is an analysis of marketing communication of the HEVOS interier, Ltd., a small company which is specialized in production of kitchens. The theoretical part is elaborated on the basis of available literature on marketing and marketing communication. The practical part contains an analysis of the ways of communication and marketing research in marketing communication. This analysis is the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
17023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
INDROVÁ, Petra. Analýza marketingové komunikace firmy HEVOS interier, s. r. o. . Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 21. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Management and economics
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace v potravinářském průmyslu
Daniela Hrdličková -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Jan Krampla -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková -
Marketingová komunikace Armády České republiky ve vztahu k veřejnosti
Radek Luksch -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann