Daniela Tichá
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace ve firmě Van Graaf
Marketing communication at Van Graaf company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace a analýzou jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Mezi nástroje komunikačního mixu patří reklama, podpora prodeje, osobní prodej a public relations. Hlavním cílem práce je navrhnout úpravu skladby a využití jednotlivých nástrojů komunikačního mixu v podmínkách konkrétní firmy na základě vlastního pozorování a dotazníkového šetření …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of marketing communication and analyses individual instruments of marketing communication. Between instruments of marketing communication belongs advertising, personal selling, sales promotion and public relations. The main objective is to propose a modification of the composition and an utilization of the communication mix in conditions of a particular company …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Čerkasov
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TICHÁ, Daniela. \textit{Marketingová komunikace ve firmě Van Graaf}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/fjlu5x/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Public relation vybranej finančnej inštitúcie
Libor Füzy -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights