Bc. Pavla Nováková

Master's thesis

Komunikační strategie společnosti LASSELSBERGER, s.r.o. v roce 2010

LASSELSBERGER, s.r.o. communication strategy in 2010
Abstract:
Obor marketingové komunikace prošel na přelomu 20. a 21. století řadou změn. Osvědčená schémata přestávají platit. Komunikace je stále selektivnější, spotřebitel vybíravější, imunní k dosud účinným formám. Tam, kde dosud postačovala reklama ve standardním pojetí, nastupuje komunikační projekt, který spojuje a využívá propojení klasických a netradičních nástrojů. Nové trendy komunikace nejsou samospasitelné …more
Abstract:
The field of marketing communication underwent many changes at the turn of the 20th and 21st century. Well-proven patterns apply no longer. Communication is more selective; consumers are choosier, immune to the yet efficient forms. Where the standard approach to advertising was sufficient, a communication project starts, connecting and utilizing interconnection of traditional and non-traditional instruments …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2011
  • Supervisor: Mgr. Jitka Novotná
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní