Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style – Bc. Petr Šidlo
Bc. Petr Šidlo
Master's thesis
Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style
Target Group and a Proposal of Advertising Campaign for Wood Style Company
Abstract:
Diplomová práce obsahuje analýzu cílových skupin zákazníků značky Wood Style a návrh reklamní kampaně. Teoretická část se proto věnuje převážně problematice segmentace trhu a internetového marketingu. Praktická část pak sestává ze sekundární analýzy dat z Google Analytics a dotazníkového šetření. Na základě získaných poznatků jsou pak identifikovány jednotlivé cílové segmenty zákazníků, popsány jejich …moreAbstract:
This diploma thesis contains target group analysis of Wood Style customers and proposal of advertising campaign. The theoretical part deals mainly with market segmentation and internet marketing. The practical part consists of analysis of Google Analytics data and a questionnaire survey. On the basis of the acquired knowledge, target customer segments are identified, their characteristics are described …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIDLO, Petr. \textit{Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/fkky3w/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šidlo, Petr. Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Technológie internetového marketingu Google Analytics a SEO
Michal Aksamit -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Andrea Procházková -
Internetový marketing ve webových porovnávačích
Petra Kropáčková -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman