Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style – Bc. Petr Šidlo
Bc. Petr Šidlo
Diplomová práce
Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style
Target Group and a Proposal of Advertising Campaign for Wood Style Company
Anotace:
Diplomová práce obsahuje analýzu cílových skupin zákazníků značky Wood Style a návrh reklamní kampaně. Teoretická část se proto věnuje převážně problematice segmentace trhu a internetového marketingu. Praktická část pak sestává ze sekundární analýzy dat z Google Analytics a dotazníkového šetření. Na základě získaných poznatků jsou pak identifikovány jednotlivé cílové segmenty zákazníků, popsány jejich …víceAbstract:
This diploma thesis contains target group analysis of Wood Style customers and proposal of advertising campaign. The theoretical part deals mainly with market segmentation and internet marketing. The practical part consists of analysis of Google Analytics data and a questionnaire survey. On the basis of the acquired knowledge, target customer segments are identified, their characteristics are described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šidlo, Petr. Cílové skupiny zákazníků a návrh reklamní kampaně pro společnost Wood Style. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Technológie internetového marketingu Google Analytics a SEO
Michal Aksamit -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Andrea Procházková -
Internetový marketing ve webových porovnávačích
Petra Kropáčková -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman