Karel Jangl
Master's thesis
Význam virální komunikace v nabídce produktu .
Viral marketing commucation
Abstract:
Diplomová práce se zabývá virální komunikací v prostředí obchodní společnosti Suricate eyes s.r.o.. Struktura práce je tvořena základními kapitolami, teoretickou a praktickou částí. Teoretická část popisuje nové formy marketingu včetně virálního z pohledu odborné literatury. Praktická část aplikuje zjištěné poznatky na výše uvedenou reálnou společnost Suricate eyes s. r. o., a komparuje marketingové …moreAbstract:
This thesis is focused on viral communication within company Suricate eyes s. r. o. The thesis starts by initial captures at the beginning and then is divided into theoretical and practical parts. Theoretical part describes new forms of marketing included viral marketing by using professional literature. Practical part applies discovered knowledge at company Suricate eyes s. r. o. mentioned above and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Kala, CSc.
- Reader: Marie Hesková, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANGL, Karel. \textit{Význam virální komunikace v nabídce produktu .}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/fmdx8r/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie jako designový proces. Případová studie hnutí "Limity jsme my"
Anna Bromová -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
Marek Bačo -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Virální marketing, knihovny a čtenářstí
Kristýna Macháčková -
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Karolína Mrázková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights