Marketingová kampaň moderních inkoustových tiskáren – Bc. Hana Kaderová
Bc. Hana Kaderová
Diplomová práce
Marketingová kampaň moderních inkoustových tiskáren
Modern ink printers launch marketing campaign
Anotace:
Diplomová práce je věnována marketingu a komunikaci společnosti Hewlett-Packard. V úvodu práce je provedena analýza na současném trhu zobrazovacích technologií tiskáren v ČR a SWOT analýza tiskáren jako produktu. V práci jsou dále zmiňovány teoretické poznatky z oblasti marketingového a komunikačního mixu a je definován pojem integrovaná marketingová komunikace a její význam v marketingu dané společnosti …víceAbstract:
The thesis is devoted to marketing and marketing communication at Hewlett-Packard. The introduction includes an analysis of the current market of imaging technologies for printers in the Czech Republic and SWOT analysis of printer as a product. The paper also mentione theoretical knowledge connected to marketing and communication mix as well as the concept of integrated marketing communication and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yqlqx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova