Bc. Hana Kaderová

Diplomová práce

Marketingová kampaň moderních inkoustových tiskáren

Modern ink printers launch marketing campaign
Anotace:
Diplomová práce je věnována marketingu a komunikaci společnosti Hewlett-Packard. V úvodu práce je provedena analýza na současném trhu zobrazovacích technologií tiskáren v ČR a SWOT analýza tiskáren jako produktu. V práci jsou dále zmiňovány teoretické poznatky z oblasti marketingového a komunikačního mixu a je definován pojem integrovaná marketingová komunikace a její význam v marketingu dané společnosti …více
Abstract:
The thesis is devoted to marketing and marketing communication at Hewlett-Packard. The introduction includes an analysis of the current market of imaging technologies for printers in the Czech Republic and SWOT analysis of printer as a product. The paper also mentione theoretical knowledge connected to marketing and communication mix as well as the concept of integrated marketing communication and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní