Věra Albrechtová

Bachelor's thesis

Analýza marketingové strategie společnosti pietro filipi, s.r.o.

Analysis of the marketing strategy in pietro fillip, s.r.o.
Abstract:
Bakalářská práce (Analýza marketingové strategie společnosti pietro filipi, s.r.o.) se zabývá marketingovými komunikacemi a komunikačním mixem pietra filipi. Součástí práce je dotazníkové šetření a analýza jeho výsledků. Práce je složena ze 4 teoretických kapitol a 1 kapitoly praktické. První část práce se zabývá světovým trhem s luxusním zbožím a jeho stručným vymezením. Druhá kapitola se blíže zaměřuje …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate marketing strategy of pietro fillipi, s.r.o. and target its marketing communications. This thesis also includes a survey and evaluation of its results. The thesis consists of 4 theoretical chapters and 1 practical chapter. The first part focuses on the global market with luxury goods and contains its brief definition. The second chapter is closely focused …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2016
  • Supervisor: Miroslava Zamykalová
  • Reader: Soňa Gullová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50177