Analýza marketingové strategie společnosti pietro filipi, s.r.o. – Věra Albrechtová
Věra Albrechtová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie společnosti pietro filipi, s.r.o.
Analysis of the marketing strategy in pietro fillip, s.r.o.
Anotácia:
Bakalářská práce (Analýza marketingové strategie společnosti pietro filipi, s.r.o.) se zabývá marketingovými komunikacemi a komunikačním mixem pietra filipi. Součástí práce je dotazníkové šetření a analýza jeho výsledků. Práce je složena ze 4 teoretických kapitol a 1 kapitoly praktické. První část práce se zabývá světovým trhem s luxusním zbožím a jeho stručným vymezením. Druhá kapitola se blíže zaměřuje …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate marketing strategy of pietro fillipi, s.r.o. and target its marketing communications. This thesis also includes a survey and evaluation of its results. The thesis consists of 4 theoretical chapters and 1 practical chapter. The first part focuses on the global market with luxury goods and contains its brief definition. The second chapter is closely focused …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50177
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedúci: Miroslava Zamykalová
- Oponent: Soňa Gullová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50177
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
Adéla Kopelová