Jakub Smrček

Diplomová práce

Marketingová a komunikační strategie firmy Unicorn Vysoká škola s.r.o.

Marketing and communication strategy of Unicorn Vysoká škola s.r.o.
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií soukromé vysoké školy Unicorn Vysoká škola s.r.o. v Praze, známé pod názvem Unicorn University. Teoretická část se věnuje analýzám, které jsou v práci provedeny, včetně analýzy SWOT a přehledu aktuálních trendů v marketingové a komunikační strategii zahraničních soukromých škol. Praktická část představí podnik a provedené analýzy včetně analýzy …více
Abstract:
This thesis concerns the marketing and communication strategy of Unicorn Vysoká škola s.r.o., a private college in Prague, known as Unicorn University. In the first part, theoretical background of various types of analysis used is introduced, covering SWOT analysis and an overview of current trends in marketing and communication strategy of foreign private universities and colleges. The following chapter …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Robin Maialeh

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82444