Marketingová a komunikační strategie firmy Unicorn Vysoká škola s.r.o. – Jakub Smrček
Jakub Smrček
Diplomová práce
Marketingová a komunikační strategie firmy Unicorn Vysoká škola s.r.o.
Marketing and communication strategy of Unicorn Vysoká škola s.r.o.
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií soukromé vysoké školy Unicorn Vysoká škola s.r.o. v Praze, známé pod názvem Unicorn University. Teoretická část se věnuje analýzám, které jsou v práci provedeny, včetně analýzy SWOT a přehledu aktuálních trendů v marketingové a komunikační strategii zahraničních soukromých škol. Praktická část představí podnik a provedené analýzy včetně analýzy …víceAbstract:
This thesis concerns the marketing and communication strategy of Unicorn Vysoká škola s.r.o., a private college in Prague, known as Unicorn University. In the first part, theoretical background of various types of analysis used is introduced, covering SWOT analysis and an overview of current trends in marketing and communication strategy of foreign private universities and colleges. The following chapter …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82444
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Robin Maialeh
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82444
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková -
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský