Jakub Smrček

Master's thesis

Marketingová a komunikační strategie firmy Unicorn Vysoká škola s.r.o.

Marketing and communication strategy of Unicorn Vysoká škola s.r.o.
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií soukromé vysoké školy Unicorn Vysoká škola s.r.o. v Praze, známé pod názvem Unicorn University. Teoretická část se věnuje analýzám, které jsou v práci provedeny, včetně analýzy SWOT a přehledu aktuálních trendů v marketingové a komunikační strategii zahraničních soukromých škol. Praktická část představí podnik a provedené analýzy včetně analýzy …more
Abstract:
This thesis concerns the marketing and communication strategy of Unicorn Vysoká škola s.r.o., a private college in Prague, known as Unicorn University. In the first part, theoretical background of various types of analysis used is introduced, covering SWOT analysis and an overview of current trends in marketing and communication strategy of foreign private universities and colleges. The following chapter …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 12. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2021
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Robin Maialeh

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82444